Metale ciężkie w żywności

Temat: Ocena ryzyka zanieczyszczenia Cd i Pb i analiza wybranych parametrów fizjologicznych u bazylii (Ocimum basilicum) i sałaty (Lactuca sativa)

Tutoring w ramach Programu Centrum Tutorów Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska 2017/2018

 

Tutorzy: dr hab. Aleksandra Nadgórska-Socha, dr Gabriela Barczyk, dr Marta Kandziora-Ciupa

Studenci: Michał Szlęzak, biologia, II rok, studia II st., Magdalena Domagała, biologia, II rok, studia II st., Romina Szala, ochrona środowiska, II rok studia I st.

                      

W trakcie cyklu tutorskiego każdy student napisał trzy eseje wprowadzające w tematykę. Eseje były przedmiotem dyskusji na spotkaniach. Następnie rozpoczęto pracę nad wspólnym artykułem naukowym.

 

Tutorzy o przebiegu współpracy:

W ramach spotkań tutorskich udało się wypracować roboczą wersję manuskryptu pt: „Cd and Pb contamination risk assessment and selected physiological parameters analysis in basil (Ocium basilicum L.) and letuce (Lactuca sativa L.). Manuskrypt wymaga jeszcze poprawek i korekty językowej, studenci zgodzili się kontynuować pracę nad artykułem już po zakończeniu spotkań tutorskich.

 

 

Działanie zrealizowane w ramach programu Tutoring dla najlepszych studentów Uniwersytetu Śląskiego w ramach dotacji projakościowej MNiSW za olimpijczyków i najlepszych maturzystów przyjętych na studia w roku 2016/2017.

Metale ciężkie w żywności

Temat: Ocena ryzyka zanieczyszczenia Cd i Pb i analiza wybranych parametrów fizjologicznych u bazylii (Ocimum basilicum) i sałaty (Lactuca sativa)

Tutoring w ramach Programu Centrum Tutorów Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska 2017/2018

 

Tutorzy: dr hab. Aleksandra Nadgórska-Socha, dr Gabriela Barczyk, dr Marta Kandziora-Ciupa

Studenci: Michał Szlęzak, biologia, II rok, studia II st., Magdalena Domagała, biologia, II rok, studia II st., Romina Szala, ochrona środowiska, II rok studia I st.

                      

W trakcie cyklu tutorskiego każdy student napisał trzy eseje wprowadzające w tematykę. Eseje były przedmiotem dyskusji na spotkaniach. Następnie rozpoczęto pracę nad wspólnym artykułem naukowym.

 

Tutorzy o przebiegu współpracy:

W ramach spotkań tutorskich udało się wypracować roboczą wersję manuskryptu pt: „Cd and Pb contamination risk assessment and selected physiological parameters analysis in basil (Ocium basilicum L.) and letuce (Lactuca sativa L.). Manuskrypt wymaga jeszcze poprawek i korekty językowej, studenci zgodzili się kontynuować pracę nad artykułem już po zakończeniu spotkań tutorskich.

 

 

Działanie zrealizowane w ramach programu Tutoring dla najlepszych studentów Uniwersytetu Śląskiego w ramach dotacji projakościowej MNiSW za olimpijczyków i najlepszych maturzystów przyjętych na studia w roku 2016/2017.